Уважаеми Клиенти! Бихме искали да Ви информираме, че нашият склад и кол център ще бъдат затворени от 10 часа в петък (22.09). Моля, изпратете Вашите запитвания на нашия имейл адрес info@petissimo.bg. Пакетите, предадени на куриерската служба на 22.09, ще бъдат доставени от понеделник (25.09). Благодарим Ви за разбирането!
KONG ClassicKONG Classic

KONG Classic

KONG Classic е най-добрата кучешка игра в света от САЩ, препоръчано от ветеринари по целия свят!

Подробно описание на продукта
Цена с ДДС: От 14.90 лв
KONG Classic S (T3)

KONG Classic S (T3)

S (T3)
Цена: 14.90 лв
0.15 точки за лоялност
Доставка: 5 работни дни?
Такса за доставка: таблица на таксите?
бр: В количката
На склад
KONG Classic M (T2)

KONG Classic M (T2)

M (T2)
Цена: 19.90 лв
0.2 точки за лоялност
Доставка: 5 работни дни?
Такса за доставка: таблица на таксите?
бр: В количката
На склад
KONG Classic L (T1)

KONG Classic L (T1)

L (T1)
Цена: 23.90 лв
0.25 точки за лоялност
Доставка: 5 работни дни?
Такса за доставка: таблица на таксите?
бр: В количката
На склад
KONG Classic XXL (KK)

KONG Classic XXL (KK)

XXL (KK)
Цена: 65.90 лв
0.68 точки за лоялност
Временно не е в наличностСъобщение
Описание на продукта

KONG Classic е най-добрата кучешка игра в света от САЩ, препоръчано от ветеринари по целия свят!

Най-добрата кучешка игрчка в света от САЩ, препоръчано от ветеринари по целия свят! Изработена от 100% естествен каучук, който подобрява дъвчащите мускули, масажира венците, укрепва и почиства зъбите на любимеца Ви.

Може да се използва вместо топка, особеното му подскачане се харесва на кучетата!

Ако се напълни, тя е идеална за запълване на скучни часове, за предотвратяване на проблеми с отделянето.

Избери отговаряща на възрастта, размера, и темперамент на любимеца ти KONG игра!

KONG Classic XXL: над 38 кг - 14,5 см

KONG Classic XL: 27-41 кг - 12,5 см

KONG Classic L: 13-30кг - 10 см

KONG Classic M: 7-16 кг - 8,5 см

KONG Classic S: до 9 кг - 7 см

За шампиони на дъвченето : Препоръчваме Kong Extreme!

Наппълни я с KONG лакомства за награда!

ПОТРЕБИТЕЛСКИ МНЕНИЯ