Пакетите над 5 кг могат да бъдат заплатени само онлайн, с банкова карта!

Често задавани въпроси

Преди да се свържете с отдела ни по обслужване на клиенти, отделете няколко минути и прочетете първо информация за пазаруването, а след това най-често задаваните въпроси по-долу. Може би ще откриете отговор на въпроса си.

Ако и след това имате въпроси, на които не сте получили отговор, не се колебайте да се свържете с нас.


Не мога да вляза с посочената по-рано парола.

Ако не успявате да влезете в профила си, чрез въвеждането на имейл адреса си можете да поискате нова. В случай, че сте забравили имейл адреса, който сте използвали преди това, се свържете с отдела ни по обслужване на клиенти.

Задължително ли е да се регистрирам на страницата, за да мога да пазарувам?

Не. В обновения ни магазин можете да пазарувате без да съхранявате данните ви. От друга страна препоръчваме все пак да се регистрирате, защото така можете да се възползвате от намаления и услуги, които без регистрация не са възможни. За тази цел трябва само да посочите парола по време на пазаруването и веднага ще получите право на участие в системата ни на "точки за лоялност" или да получавате известие за продукти на привършване. Не забравяйте: разликата е само в паролата!

 Живея в провинцията, извършвате ли доставки в по-отдалечени места?

Да. Компанията ни доставя поръчки на територията на цялата страна, дори и в най-малкото заселено място. Поръчки на стойност над 99,00 лева доставяме безплатно.

Повече информация за доставката до дома.

 Защо не мога да използвам полагащите ми се по поръчката точки за лоялност?

Всяка точка за лоялност можете да използвате след завършване на поръчката. Това значи, че стe получили поръчаните продукти и сте платили стойността им. Докато информацията достигне до нас, може да отнеме няколко дни. Дотогава полагащите се по поръчката точки за лоялност са замразени. Получените по-рано точки за лоялност естествено могат да бъдат използвани.

Повече информация за точките за лоялност

 Посочените цени на продуктите с включено ДДС ли са?

Да! Всяка цена, посочена на страницата съдържа ДДС!

 Промених имейл адреса си, какво да направя?

Ако промените имейл адреса си и сте регистриран ни потребител, влезте на страницата със стария си имейл адрес, след което в намиращата се в долната част на страницата профилна лента в менюто "Моите данни" можете да го смените с новия. Важно е да се знае, че след промяната, при следващия си опит за вход ше можете да влезете само с новия си имейл адрес!

 Не съм получил или не намирам фактурата в пакета.

Към изпратения пакет винаги прилагаме фактура , която е същевременно и куриерското писмо. Ще я откриете в горната част на пакета или прикрепена отстрани, в прозрачен плик.