Пакетите над 5 кг могат да бъдат заплатени само онлайн, с банкова карта!

Често задавани въпроси

Преди да се свържете с отдела ни по обслужване на клиенти, отделете няколко минути и прочетете първо информация за пазаруването, а след това най-често задаваните въпроси по-долу, защото е възможно да откриете отговор на въпроса си.

Ако и след това имате въпроси, на които не сте получили отговор, не се колебайте да се свържете с нас!


Не мога да вляза с посочената по-рано парола.

Ако не можете да влезете в профила си, чрез въвеждането на имейл адреса си можете да поискате нова. В случай, че сте забравили имейл адреса, който сте използвали преди това, се свържете с отдела ни по обслужване на клиенти.

Задължително ли е да се регистрирам на страницата, за да мога да пазарувам?

Не. В обновения ни магазин можете да пазарувате без да съхранявате данните си. От друга страна Ви препоръчваме да се регистрирате, защото така ще можете да се възползвате от намаления и услуги, които без регистрация не са налични. За тази цел трябва само да посочите парола по време на пазаруването и веднага ще получите право на участие в системата ни за "точки за лоялност", или да получавате известие за продукти на привършване. Не забравяйте: разликата е само в паролата!

Живея в провинцията, доставяте ли в по-отдалечени места?

Да. Компанията ни доставя поръчки на територията на цялата страна, дори и в най-малкото заселено място. Поръчки на стойност над 109,00 лв. доставяме безплатно.

Повече информация за доставката до дома.

Защо не мога да използвам полагащите ми се по поръчката точки за лоялност?

Всяка точка за лоялност може да се използва след завършване на поръчката. След като сте приели поръчката и сте я заплатили, може да отнеме няколко дни, докато информацията достигне до нас и точките бъдат добавени към профила Ви. Дотогава полагащите се по поръчката точки за лоялност са замразени. Получените по-рано точки за лоялност естествено могат да бъдат използвани.

Повече информация за точките за лоялност

Посочените цени на продуктите с включено ДДС ли са?

Да! Всяка цена, посочена на страницата ни съдържа ДДС!

Промених имейл адреса си, какво да направя?

Ако имейл адресът Ви се е променил, и сте регистриран потребител, влезте на страницата със стария си имейл адрес, след което влезте в намиращата се в горната част на страницата профилна лента в менюто "Моите данни", и го заменете с новия имейл адрес. Важно е да се знае, че след промяната, при следващия опит за вход ше можете да влезете само с новия си имейл адрес!

Не съм получил или не намирам фактурата в пакета.

Към изпратения пакет винаги прилагаме фактура, която е същевременно и куриерското писмо. Ще я откриете в горната част на пакета или прикрепена отстрани, в прозрачен плик.