Преди да се свържеш с отдела ни по обслужване на клиенти, отдели няколко минути и прочети първо информация за пазаруването, а след това най-често задаваните въпроси по-долу, защото е възможно да откриеш отговор на въпроса си.
Ако и след това имаш въпроси, на които не си получил/а отговор, не се колебай да се свържеш с нас!
Не мога да вляза с посочената по-рано парола.
Ако не можеш да влезеш в профила си, чрез въвеждането на имейл адреса си можеш да поискаш нова. В случай, че си забравил/а имейл адреса, който си използвал/а преди това, свържи се с отдела ни по обслужване на клиенти.
Задължително ли е да се регистрирам на страницата, за да мога да пазарувам?
Не. В обновения ни магазин можеш да пазаруваш без да съхраняваш данните си. От друга страна ти препоръчваме да се регистрираш, защото така ще можеш да се възползваш от намаления и услуги, които без регистрация не са налични. За тази цел трябва само да посочиш парола по време на пазаруването, и веднага ще получиш право на участие в системата ни за редовни клиенти, или да получаваш известие за продукти на привършване. Не забравяй: разликата е само в паролата!
Живея в провинцията, доставяте ли в по-отдалечени места?
Да. Компанията ни доставя поръчки на територията на цялата страна, дори и в най-малкото заселено място. Поръчки на стойност над 109,00 лв. доставяме безплатно.
Повече информация за доставката до дома.
Защо не мога да използвам полагащите ми се по поръчката точки за лоялност?
Всяка точка за лоялност може да се използва след доставяне на поръчката. След като си приел/а поръчката и си я заплатил/а, може да отнеме няколко дни, докато информацията достигне до нас и точките бъдат добавени към профила ти. Дотогава полагащите се по поръчката точки за лоялност са замразени. Получените по-рано точки за лоялност естествено могат да бъдат използвани.
Повече информация за точките за лоялност
Посочените цени на продуктите с включено ДДС ли са?
Да! Всяка цена, посочена на страницата ни съдържа ДДС!
Имейл адресът ми се е променил, какво да направя?
Ако имейл адресът ти се е променил, и си регистриран потребител, влез на страницата със стария си имейл адрес, след което влез в намиращата се в горната част на страницата профилна лента в менюто "Моите данни", и го замени с новия имейл адрес. Важно е да се знае, че след промяната, при следващия опит за вход ше можеш да влезеш само с новия си имейл адрес!
Не съм получил или не намирам фактурата в пакета.
Към изпратения пакет винаги прилагаме фактура, която е същевременно и куриерското писмо. Ще я откриеш в горната част на пакета или прикрепена отстрани, в прозрачен плик. В случай, че не я намираш, свържи се с нас!