Уважаеми Клиенти! Бихме искали да Ви информираме, че кол центърът и складът ни няма да работи от 29. март до 1. април. Моля, изпратете Вашите запитвания на нашия имейл адрес info@petissimo.bg. Благодарим Ви за разбирането!

Как да пазаруваш?

1. Как да пазаруваш?

2. Регистрация и промяна на данни

3. Проследяване на поръчките

4. Доставка до дома с куриерска служба

5. Начини на плащане

6. Програма за редовини клиенти

7. Промоции, намаления, ваучери


1. Как да пазаруваш?

Търсене на продукти:

Oткриването на продуктите, които желаеш да закупиш за домашния си любимец в онлайн магазина на Petissimo е удобно и лесно. Ако не си сигурен/а, какво точно желаеш да поръчаш, можеш да използваш различните филтри, и с помощта на търсачките лесно да откриеш най-подходящите продукти.

Търсене с ключова дума: Ако знаеш името на търсения продукт, започни да го въвеждаш в полето, намиращо се в горната част на страницата. Търсачката ще покаже всички продукти, в чието име присъства ключовата дума. Ако не бъдат открити резултати, щраквайки на иконата „лупа“, ще получиш списък не само при съвпадение в името, но и в описанието на продукта.

Търсене на продукти с уточнение: Ако не знаеш какъв точно продукт би искал/а да закупиш, но знаеш колко е голям домашният ти любимец и на колко е години, можеш да търсиш с помощта на намиращата се в горната част на страницата икона „Избор на храна“. Тук можеш да филтрираш не само по възраст и по размер, но имаш възможност да търсиш и според специалния състав на храните! Ако търсиш определена категория или виждаш списък с продукти, с помощта на филтрите отляво ще можеш допълнително да филтрираш резултатите, и така по-лесно да откриеш подходящата храна!

Търсене в раздел кучешки храни: Ако искаш да търсиш в каталога от продукти, в горното меню можеш да го направиш, изхождайки от различните породи кучета. Тук ще откриеш и описание към всички продукти, подредени според това за коя порода се препоръчват!

Ако търсенето е дало твърде много резултати, в лявата страна на списъка можеш допълнително да филтрираш резултатите. Имаш възмможност да избереш по колко продукта да виждаш на една страница.

Използвай "Бърз преглед", ако желаеш да погледнеш страницата на всеки отделен продукт. С тази функция можеш да погледнеш данните на продукта и да ги добавиш в количката си, без да напускаш списъка с резултати.

При подробния бърз преглед можеш да прочетеш описанието, съдържанието, указанията за употреба на продукта, да получиш информация за условията на доставка, да го добавиш към любмимите си продукти за възможна бъдеща покупка (изисква се регистрация), и също така можеш да прочетеш мненията на други клиенти, закупили вече продукта. На страницата на всеки продукт можеш да откриеш препоръка от производителя за кой вид животно е подходящ продукта. Разбира се имаш възможност да търсиш и според специалния състав на храните, като се имат предвид различни болести, алергии или чувствителност. Тях обозначаваме с цветни пиктограми, както е показано тук:

Подаване на поръчка, финализиране на поръчка:

Ако си поставил/а продукт в количката, можеш да продължиш да пазаруваш, или да преминеш към финализирането на поръчката. Ако продължиш да пазаруваш, избраният по-рано продукт ще си остане в количката. Ако си приключил/а и искаш да преминеш към финализирането, натисни върху количката. Тук можеш да извършиш промени по поръчката си, в даден случай да увеличиш броя на продуктите или да се откажеш от някой от тях.

На тази страница можеш да използваш ваучерите си, ако си получил/а такива по време на някоя от промоциите ни.

За подаване на поръчката натисни копчето "Подаване на поръчка". С това започва процесът на финализирането, в течение на който трябва да посочиш адрес за доставка. Посочи още име и адрес за фактуриране, на който да бъде издадена фактурата, и посочи начин на плащане.

Ако вече си се регистрирал/а в онлайн магазина ни, въведи имейл адреса и паролата си. Ако си забравил/а паролата си, ще ти помогнем и ще ти изпратим временна. Ако още не си се регистрирал/а, натисни "Покупка с регистрация" или "Покупка без регистрация". Информация за регистрацията можеш да прочетеш тук.

Избери на какъв адрес да бъде изпратена поръчката. Ако по-рано си предоставил/а адрес, можеш да посочиш нов или да избереш същият. Ако желаеш фактурата да бъде издадена на адрес, различен от този за доставка, тук можеш да го посочиш. При всички случаи посочи телефонен номер, на който да можем да се свържем с теб, съответно куриерът да може да те намери в деня на доставката (препоръчваме ти да посочиш мобилен телефонен номер).

Не е залължително да посочваш парола, но ако посочиш, автоматично се превръщаш в регистриран потребител и можем да съхраним данните ти. Ще имаш възможност да участваш в програмата ни за редовни клиенти и ще можеш да се възползваш от редица услуги. Ако не посочиш парола към поръчката, също можеш да активираш поръчка, но при следващо посещение ще се наложи отново да предоставиш всички данни и ще загубиш правото си на намаления, полагащи се на регистрираните ни потребители.

Следващата стъпка е да избереш по какъв начин желаеш да приемеш поръчката. За начините можеш да прочетеш повече по-надолу!

На следващата страница можеш да посочиш, как желаеш да платиш поръчката си. По-долу можеш да прочетеш за възможните начини на плашане.

На последната страница можеш да провериш данните си и поръчаните продукти. Тук все още имаш възможност за промяна на данните, и можеш да видиш очакваната дата на доставка. На тази страница можеш също така да оставиш кратко съобщение на куриера във връзка с покупката или доставката. Ако желаеш да използваш точките си за лоялност, можеш да го направиш тук и разбира се можеш да видиш, колко точки ще получиш за дадената поръчка.

Ако решиш, че всичко е наред, остава само да приемеш условията за пазаруване. Натискайки "Изпращане на поръчката" я потвърждаваш.

Ще получиш уведомителен имейл, в който ще откриеш всички данни за поръчката. Уведомителният имейл не се смята за потвърждение на поръчката, потвърждението на поръчката ще получиш, след като поръчката бъде обработена. Потвърждението обикновено се получава в рамките на 1 час, но най-късно в рамките на 4 часа. В случай, че не получиш потвърждение, свържи се с отдела ни по обслужване на клиенти. Номерът на поръчката (напр. BG-20120402-123456) ще получиш по имейл. По-късно можеш да провериш статуса на поръчката.

Ако в рамките на 48 часа не получиш потвърждение на поръчката, можеш да се откажеш от нея.

Ако след подаването на поръчката искаш да извършиш промени по нея (да добавиш, или да изтриеш продукти), имаш възможност да го направиш, докато състояниято на поръчката е "Приета" или "Потвърдена". Ако състоянието на поръчката е "В процес на опаковане" или "В процес на доставка", за съжаление нямаш възможност вече да правиш промени по нея. Състоянието на поръчката можеш да следваш в менюто „Предишните ми поръчки“, намиращo се на профилната лента. С цел промяна на данните на поръчката, свържи с отдела ни по обслужване на клиенти.


2. Регистрация и промяна на данни

Струва си да се регистрираш в магазина на Petissimo!

Бихме искали бързо да уточним, че пазаруването не изисква регистрация, но тя дава много други възможности!

Ако посочиш парола заедно с личните си данни (за тази цел просто трябва да се регистрираш), по-късно подаването на поръчки ще бъде много по-лесно и удобно, защото съхраняваме вече въведените данни за доставка и фактуриране и не се налага да ги въвеждаш отново. В програмата ни за редовни клиенти могат да участват само регистрирани потребители. При покупката на всеки продукт, получаваш точки за лоялност, които можеш да използваш при следващи покупки.

Ако не желаеш да поръчаш даден продукт веднага, но се интересуваш от него, можеш да го съхраниш сред любимите си и да го поръчаш по-късно.

Не забравяй, не се изисква допълнително нищо, освен парола!

Вход с Facebook:

Ако разполагаш с Facebook профил и не желаеш да поддържаш отделна парола за онлайн магазина на Petissimo, можеш да използваш Facebook профила си за регистрация и вход. Просто кликни на "Регистрация с Facebook", за да се регистрираш с Facebook профила си. След успешна регистрация за вход, просто трябва да натиснеш върху иконата Facebook.

Промяна на данни:

Ако искаш да промениш данните си, например адресът за доставка или паролата си, първо трябва да влезеш с имейла и паролата си в раздел "Вход", намиращ се на горната лента на страницата ни. След успешен вход, на лентата ще се появи менюто "Моето Petissimo", където ще намериш всяка функция, свързана с регистрацията ти. Тук можеш да провериш броя на точките си за лоялност, да промениш любимите си продукти и да прегледаш предишните си поръчки. От менюто "Промяна на данните ми" можеш да промениш личните си данни.


3. Проследяване на поръчките

Ако си подал/а поръчката си успешно и си получил/а номерът й, по-късно можеш да проследяваш статуса й.

Тук можеш да видиш, до къде сме стигнали с обработката й, или кога поръчката е била предадена на куриерската служба.


4. Транспортни разходи

Колко струва доставката до адрес или офис на Еконт (изпращаме пратки с куриерска фирма Еконт, които са с тегло под 5 кг)?

Доставката е една и съща за цялата територия на България.

Ако крайната стойност на поръчката е над 200 лева, даваме като подарък 2 точки за лоялност.

Повече информация за програмата ни за редовни клиенти.

Таблица на таксите ни за доставка:

Обща сума (с ДДС) на поръчката: Плаща се за доставка (с ДДС):
0 - 54,99 лв 10,90 лв
55,00 - 108,99 лв 5,90 лв
109,00 - 200,00 лв БЕЗПЛАТНА!
200,00 лв БЕЗПЛАТНА! +2 точки като подарък!

*Таксата за доставка до дома не съдържа възникналите в даден случай разходи за обработка, за които можеш да прочетеш по-подробно в точката от менюто Начини на плащане.

Кога ще получа пакета?

На страницата на всеки продукт можеш да видиш очакваното време на доставка. Това значи, че в повечето случаи ще получиш поръчения продукт в рамките на този срок. Естествено могат да възникнат независими от нас събития, поради които се налага да променим времето на доставка, но във всички такива случаи, при всички възникнали промени ще те уведомим по имейл или по телефон.

Ако очакваното време на доставка на даден продукт е "5 работни дни", или е отбелязан като намиращ се "На склад", това означава, че продуктите, поръчани до 15:00 ч, ще бъдат доставени в рамките на 5 работни дни. 

Коя куриерска фирма ще достави поръчката ми?

Пакетите под 5 кг се доставят с куриерска служба Packeta Hungary Kft. и Econt Express Ltd до избрания адрес за доставка.

Пакетите над 5 кг се доставят с куриерска служба GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. от склада ни до избрания адрес за доставка.

Посочи адрес, на който куриерът може да достави поръчката между 8-17 часа и посочи телефонен номер, на който ще може да се свърже с теб.

Преди пристигането на пакета, винаги уведомяваме потребителите си за данните на доставката!

Обикновено служителите на куриерската фирма са длъжни да доставят пакетите до входа на дома. В случай на къща, това означава дворната врата, а в случай на жилищни кооперации – входа на жилището. Естествено куриерът може да бъде помолен да помогне при пренасянето на пакета (до гараж, хранилище), но това официално не е част от задълженията им, в такъв случай е необходимо да се договориш отделно с куриера за това.

Ако куриерът не намери никого на посочения адрес, който да може да приеме пратката, оставя известие. На посочения телефонен номер можеш да получиш информация за пакета си, свързвайки се с диспечер. На следващия ден куриерът отново ще се опита да достави пакета. Ако и повторният опит за доставка е неуспешен, куриерската служба връща пакета в представителството ни и поръчката бива анулирана.

По време на поръчката в рубриката "Забележка за куриера", можеш да посочиш информация, която може да бъде важна от гледна точка на доставката. Например ако пакетът ще бъде приет от друго лице, във всички случаи посочи името на съответното лице и контактите му. В случай на труден за откриване адрес, е препоръчително да се посочи етажът и номерът на вратата, както и кратко описание на маршрута, което ще помогне на куриера да го намери по-лесно. Можеш да посочиш също и номерът на звънеца.

Можеш да се свържеш с посочените по-долу телефонни номера, посочвайки номерът на пратката, при възникване на проблем.

Контакт на Econt Express Ltd:

Тел: 0 7001 7300

Уебсайт: www.econt.com

Контакти на GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai ООД:

GLS partner in Bulgaria
Interlogistica Ltd.
бул. Княз Борис I 115
Palace of Culture and Sports
9000 Варна
България
Тел.: +35952607607
E-Mail: customerservice@interlogistica.bg
Уебсайт: www.interlogistica.bg


5. Начини на плащане

Пакетите над 5 кг могат да бъдат заплатени само онлайн, с банкова карта!

ОНЛАЙН плащане с банкова карта (Borgun)

Стойността на поръчаните продукти можеш да заплатиш незабавно, след като си ги поръчал/а. Безопасното плащане с банкова карта е осигурено от Borgun и B-Payment АД. Можеш да използваш карти MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – последната само в случай, че издалата я банка позволява това – както и подходяща за интернет употреба уеб карта. Данните ти ще бъдат в пълна безопасност до самия край, тъй като плащането се извършва на засекретената страница на Borgun. Данните на картата ти ще бъдат обработени от Borgun на тяхната страница, защитена с 128 bit SSL засекретяване, онлайн магазинът ни получава съобщение само за резултата на транзакцията. След приключване на покупката, потвърждаваме резултата на плащането по имейл, съответно изпращаме така наречения идентификатор на транзакция – този номер отъждествява плащането с карта към банката. 

Плащането с банкова карта протича по следния начин:

- Избираш продуктите на страницата на онлайн магазина

- Посочваш начинът на доставка, както и онлайн плащане като начин на плащане, след което финализираш поръчката

- Следва страницата на Borgun, осигуряваща безопасно плащане 

- Можеш да започнеш плащането, като натиснеш „Ползване на страницата на Borgun“ – в такъв случай банката проверява данните, което обикновено трае няколко секунди.

- След плащането се връщаш на страницата на онлайн магазина, където получаваш потвърждение за резултата от транзакцията.

След успешната транзакция (след проверка и прием на валидността и покритието на картата) транзакцията се извършва по сметката на собственика на картата със стойността на стоката. Транзакцията е неуспешна, ако след транзакцията за плащане не бъдеш препратен обратно към страницата на онлайн магазина, или натиснеш "Назад/Back", съответно "Обнови/Refresh", или затвориш прозореца на браузера, преди да бъдеш препратен обратно към олнайн магазина. Ако транзакцията е била неуспешна и желаеш да научиш за причините и детайлите, свържи се с отдела ни по обслужвания на клиенти.

Плащане при доставка (наложен платеж):

В случай на доставка до дома, можеш да платиш на куриера с карта или в брой. В този случай трябва да платиш стойността на доставката непосредствено на куриера при приемане на пакета. Не се приема American Express. При плащане с наложен платеж, онлайн магазинът ни може да отчете разходи за обработка, за което уведомяваме потребителя по време на подаването на поръчката. Разходът за обработка при нас е на стойност 3,49 лв.


6. Програма за редовни клиенти

Същността на тази програма е, че при покупката на всеки продукт регистрираните клиенти получават точки за лоялност. Получените точки за лоялност могат да бъдат събирани и използвани при следващи покупки.

Една точка за лоялност е равностойна на 1 стотинка.

До всеки продукт можеш да видиш, колко точки за лоялност получаваш при закупуването му. При подаване на поръчката пък ще видиш, колко общо точки за лоялност ти носят поръчаните продукти.

По всяко време можеш да прегледаш точките си за лоялност. Можеш да го направиш след успешен вход, в горната профилна лента, от менюто "Точките ми за лоялност".

Точките за лоялност можеш да използваш след подаването на поръчката. След избор на начин на плащане, на страницата за проверка ще намериш раздел, свързан с ползването на точките за лоялност. Тук само трябва да заявиш, че желаеш да използваш точките си за съответната поръчка и крайната й стойност ще намалее автоматично.

Точките си за лоялност не могат да бъдат обменени за пари в брой!

Важна информация във връзка с точките за лоялност:

1. Точки за лоялност се получават за всяка и единствено подадена по интернет поръчка.

2. Точки за лоялност се кредитират само, ако продуктите са приети, и фактурата (поръчката) е заплатена.

3. Всяка точка за лоялност може да бъде използвана в рамките на 6 месеца от зачитането си, след това се смятат за невалидни. Естествено не става дума за всички точки, а само за тези, които сме зачели преди 6 месеца.

4. При една поръчка могат да бъдат използвани точки за лоялност на стойност не повече от 10% от стойността на поръчката и само до толкова, до колкото намаляването на стойността не води до увеличаване на разходите за доставка. Останалите точки за лоялност можеш да използваш при следващи поръчки.

5. При поръчка с наложен платеж, това може да отнеме няколко дни след приемането на пратката, а при плащане с банкова карта това става едва в началото на следващия календарен месец.


7. Промоции, намаления, ваучери

Промоциите, намаленията, ваучерите, представени на страницата Petissimo.bg, не могат да бъдат слети. По време на всяка покупка можеш да се възползваш само едно намаление.