Пакетите над 5 кг могат да бъдат заплатени само онлайн, с банкова карта!

Как да пазарувате?

1. Как да пазарувате?

2. Регистрация и промяна на данни

3. Проследяване на поръчките

4. Доставка до дома с куриерска служба

5. Начини на плащане

6. Програма за редовини клиенти

7. Промоции, намаления, ваучери


1. Как да пазарувате?

Търсене на продукти:

Oткриването на продуктите, които бихте искали да закупите за любимеца си в уеб магазина на "Petissimo", е удобно и лесно. Ако не сте сигурни, какво точно желаете да поръчате, можете да използвате различните филтри, и с помощта на търсачките лесно да откриете най-подходящите продукти.

Търсене с ключова дума:  Ако знаете името на търсения продукт, започнете да въвеждате името в полето, намиращо се в горната част на страницата. Търсачката ще покаже всички продукти, в чието име присъства ключовата дума. Ако не бъдат открити резултати, щракайки на иконата „лупа“, ще получите списък не само при съвпадение в името, но и в описанието на продукта.

Търсене на продукти с уточнение: Ако не знаете какъв точно продукт бихте искали да закупите, но знаете колко е голям любимецът Ви и на колко е години, можете да търсите с помощта на намиращата се в горната част на страницата икона „Избор на храна“. Тук можете да филтрирате не само по възраст и по размер, но имате възможност да търсите и според специалния състав на храните! Ако търсите определена категория или виждате списък с продукти, с помощта на филтрите отляво ще можете допълнително да филтрирате резултатите, и така по-лесно да откриете подходящата храна!

Търсене в раздел кучешки храни: Ако желаете да търсите в каталога от продукти, в горното меню можете да го направите, изхождайки от различните породи кучета.Тук ще откриете и описания към всички продукти, подредени според това за коя порода се препоръчват!

Ако търсенето е дало твърде много резултати, в лявата страна на списъка можете допълнително да филтрирате резултатите. Имате възмможност да изберете по колко продукта да виждате на една страница.

Изполвайте "Бърз преглед", ако желаете да влезете в страницата на всеки отделен продукт. С тази функция можете да погледнете данните на продукта и да ги добавите в количката си, без да напускате списъка с резултати.

При подробния бърз преглед можете да прочетете описанието, съдържанието, указанията за употреба на продукта, да получите информация за условията на доставка, да го добавите към любмимите си с оглед на възможна бъдеща покупка (изисква се регистрация), и също така можете да се запознаете с опита на други клиенти, закупили вече продукта. На страницата на всеки продукт можете да откриете препоръка от производителя за кой вид животно е подходящ продукта. Разбира се имате възможност да търсите и според специалния състав на храните, с оглед на различни болести, алергии или чувствителност. Тях обозначаваме с цветни пиктограми, както е показано тук:

Подаване на поръчка, финализиране на поръчка:

Ако сте поставили продукт в количката, можете да продължите да пазарувате, или да преминете към финализиране на поръчката. Ако продължите да пазарувате, избраният по-рано продукт ще си остане в количката. Ако сте приключили и бихте искали да преминете към финализиране, натиснете върху количката. Тук можете да промените поръчката си, в даден случай да увеличите броя на продуктите или да се откажете от някой от тях.

На тази страница можете да използвате ваучерите си ако сте получили такива по време на някоя от промоциите ни.

За плащане натиснете копчето "Подаване на поръчка". С това започва процесът на финализиране, в течение на който трябва да посочите адресът за доставка. Посочете още име и адрес, на който да бъде издадена фактурата, и начин на плащане.

Ако вече сте се регистрирали във уеб магазина ни, въведете имейл адреса и парола си. Ако сте забравили паролата си, ще Ви помогнем и ще Ви изпратим временна. Ако още не сте се регистрирали, натиснете "Покупка с регистрация" или "Покупка без регистрация". Информация за регистрацията можете да прочетете тук.

Изберете на какъв адрес да бъде изпратена поръчката. Ако по-рано сте предоставили адрес, можете да посочите нов или да изберете същият. Ако желаете фактурата да бъде издадена на адрес, различен от този за доставка, тук можете да го посочите. При всички случаи посочете телефонен номер, на който да можем да се свържем с Вас, съответно куриерът да може да Ви намери в деня на доставката (препоръчваме да посочите мобилен телефонен номер).

Не е залължително да посочвате парола, но ако посочите, автоматично се превръщате в регистриран клиент и можем да съхраняваме Вашите данни. Ще имате възможност да участвате в системата ни за точки за лоялност и ще можете да се възползвате от редица услуги. Ако не посочите парола към поръчката, също можете да активирате поръчка, но при следващото посещение ще се наложи отново да предоставите всички данни и ще загубите правото си на намаления, полагащи се на регистрираните ни потребители.

Следващата стъпка е да изберете по какъв начин желаете да приемете поръчката. За начините можете да прочетете повече по-надолу!

На следващата страница можете да посочите, как бихте искли да платите поръчката си. По-долу можете да прочетете за възможните начини на плашане.

На последната страница можете да проверите данните си и поръчаните продукти. Тук все още имате възможност за промяна на данните, и можете да видите очакваната дата на доставка. На тази страница можете също така да оставите кратко съобщение на куриера във връзка с покупката или доставката. Ако желаете да използвате точките си за лоялност, можете да го направите тук и разбира се можете да видите, колко точки ще получите за дадената поръчка.

Ако решите, че всичко е наред, остава само да приемете условията за пазаруване. Натискайки "Изпращане на поръчката", Вие я потвърждавате.

Ще получите уведомителен имейл, в който ще откриете всички данни за поръчката Ви. Уведомителният имейл не се смята за потвърждение на поръчката, потвърждението на поръчката ще получите след като поръчката бъде обработена. Потвърждението обикновено се получава в рамките на 1 час, но най-късно в рамките на 4 часа. В случай, че не получите потвърждение, свържете се с отдела ни по обслужване на клиенти. Номерът на поръчката (напр. BG-20120402-123456) ще получите по имейл. По-късно можете да проверите статуса на поръчката, като се позовавате на него.

Ако в рамките на 48 часа не получите потвърждение на поръчката, можете да се откажете от нея.

Ако след подаването на поръчката бихте искали да извършите промени по нея (да добавите, или да изтриете продукти) имате възможност да го направите, докато състояниято на поръчката е "Нова поръчка" или "Потвърдена". Ако състоянието на поръчката е "В процес на опаковане" или "В процес на доставка", за съжаление нямаме възможност вече да правим промени по нея. Състоянието на поръчката можете да следвате в менюто „Поръчки“, намиращo се на профилната лента. С цел промяна на данните на поръчката, свържете с отдела ни по обслужване на клиенти.


2. Регистрация и промяна на данни

Струва си да се регистрирате в магазина на Petissimo!

Бихме искали бързо да уточним, че пазаруването не изисква регистрация, но тя Ви дава много други възможности!

Ако посочите парола заедно с личните Ви данни (за тази цел просто трябва да се регистрирате), по-късно подаването на поръчки ще бъде много по-лесно и удобно, защото съхраняваме вече въведените данни за доставка и фактуриране и не се налага да ги въвеждате отново. В програмата ни за редовни клиенти могат да участват само регистрирани клиенти. При покупката на всеки продукт, получавате точки за лоялност, които можете да използвате при следващи покупки.

Ако не желаете да поръчате даден продукт веднага, но се интересувате от него, можете да го съхраните сред любимите си и да го поръчате по-късно.

Не забравяйте, не се изисква допълнително нищо, освен парола!

Вход с Facebook:

Ако разполагате с Facebook профил и не желаете да поддържате отделна парола за уеб магазина на Petissimo, можете да използвате Facebook профила си за регистрация и вход. Просто кликнете на "Регистрация с Facebook профил", за да се регистрирате с Facebook профила си. След успешна регистрация за вход, просто трябва да натиснете върху иконата Facebook.

Промяна на данни:

Ако желаете да промените данните си, например адресът за доставка или паролата си, първо трябва да влезете с имейла и паролата си в раздел "Вход", намиращ се на горната лента на страницата ни. След успешен вход, на лентата ще се появи менюто "Моето Petissimo", където ще намерите всяка функция, свързана с регистрацията Ви. Тук можете да проверите броя на точките си за лоялност, да промените любимите си продукти и да прегледате предишните си поръчки. От менюто "Промяна на данните ми" можете да промените личните си данни.


3. Проследяване на поръчките

Ако сте подали поръчката си успешно и сте получили номерът й, по-късно можете да проследявате статуса й.

Тук можете да видите, до къде сме стигнали с обработката й, или кога поръчката е предадена на куриерската служба.


4. Транспортни разходи

Колко струва доставката до адреса?

Доставката на територията на България с единна цена.

Ако крайната стонйонст на поръчката е над 200 лева, даваме като подарък 2 точки за лоялност.

Повече информация за програмата ни за редовни клиенти

Таблица на таксите за доставка и опаковане:

Обща сума /брутна/ на поръчката: Плаща се (брутна цена):
0 - 54,99 лв 10,90 лв
55,00 - 108,99 лв 5,90 лв
109,00 - 200,00 лв БЕЗПЛАТНО!
200,00 лв БЕЗПЛАТНО! +2 точки като подарък!

Таксите на доставката от 26.08.2022. са се променили!

 *Таксата за доставка до дома не съдържа  възникналите в даден случай разходи за обработка, за които можете да се осведомите по-подробно в точката от менюто Начини на плащане.

Кога ще получа пакета?

На страницата на всеки продукт можете да видите очакваното време за доставка. Това значи, че в повечето случаи ще получите поръчения продукт в рамките на този срок. Естествено могат да възникнат независими от нас събития, поради които се налага да променим времето на доставка, но във всички такива случаи, при всички възникнали промени ще Ви уведомим по имейл или телефон.

Ако очакваното време за доставка на даден продукт е "5 работни дни", или е отбелязан като намиращ се "На склад" означава, че продуктите, поръчани до 15:00 ч, ще бъдат доставени в рамките на 5 работни дни. 

Кой ще достави поръчката ми?

Доставка до дома с куриерска служба

Пакетите се доставят от GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai ООД, или с курерската служба Packeta Hungary ООД от Унгария през Румъния и Еконт в България.

Пакетите над 5 кг се доставят с GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai ООД. от Унгария до България (до Вашия дом) през Румъния, и могат да бъдат платени само онлайн.

Пакетите под 5 кг се доставят с Packeta Hungary Kft. от Унгария до България през Румъния, като в България се предават на Еконт и могат да бъдат платени и с наложен платеж.

Посочете адрес, на който куриерът може да достави поръчката между 8-17 часа и посочете телефонен номер, на който ще може да се свърже с вас.

Преди пристигането на пакета, винаги уведомяваме потребителите си за данните на доставката!

Обикновено служителите на куриерската фирма са длъжни да доставят пакетите до входа на Вашия дом. В случай на къща, това означава дворната варата, а в случай на жилищни кооперации – входа на жилището.  Естествено куриерът може да бъде помолен да помогне при пренасянето на пакета (до гараж, хранилище), но това официално не е част от задълженията им, затова Ви молим да се договорите за това индивидуално с куриера.

Ако куриерът не намери никого на посочения адрес, който да може да приеме пратката, оставя известие. На посочения от Вас телефонен номер можете да получите информация за пакета си, свързвайки се с диспечер. На следващия ден куриерът отново ще се опита да достави пакета. Ако и повторният опит за доставка е неуспешен, куриерската служба връща пакета в представителството ни и поръчката бива анулирана.

По време на поръчката в рубриката "Забележка към куриера", можете да посочите информация, която може да бъде важна от гледна точка на доставката. Например, ако пакетът ще бъде приет от друго лице, във всички случаи посочете името на съответното лице и контактите му. В случай на труден за откриване адрес е препоръчително да се посочи етажът и номерът на вратата, както и кратко описание на маршрута, което ще помогне на куриера да го намери по-лесно. Можете да посочите също и номерът на звънеца.

Можете да се свържете с посочените по-долу телефонни номера, посочвайки номерът на пратката, при възникване на проблем.

Контакт на Packeta Hunagry ООД.:

Тел.: +36 1 400 8806
E-mail: info@packeta.hu
Уебсайт: www.packeta.hu

Контакт на Еконт:

Тел.: 0 7001 7300
Уебсайт: www.econt.com

Контакти на GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai ООД:

GLS partner in Bulgaria
Interlogistica Ltd.
бул. Княз Борис I 115
Palace of Culture and Sports
9000 Варна
България
Тел.: +35952607607
E-Mail: customerservice@interlogistica.bg
Уебсайт: www.interlogistica.bg


5. Начини на плащане

Пакети под 5 кг могат да бъдат платени с наложен платеж, а над 5 кг само онлайн, с банкова карта.

ОНЛАЙН плащане с банкова карта (Borgun)

Стойността на поръчаните продукти можете да заплатите незабавно след като сте ги поръчали. Безопасното плащане с банкова карта е осигурено от Borgun и B-Payment АД. Можете да използвате карти MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – последната само в случай, че издалата я банка позволява това – както и подходяща за интернет употреба уеб карта. Данните Ви ще бъдат в пълна безопасност до самия край, тъй като плащането се извършва на засекретената страница на Borgun. Данните на картата Ви ще бъдат обработени от Borgun на тяхната страница, защитена с 128 bit SSL засекретяване, уеб магазинът ни получава съобщение само за резултата на транзакцията. След приключване на покупката, потвърждаваме резултата от плащането по имейл, съответно изпращаме така наречения идентификатор на транзакция – този номер отъждествява плащането с карта към банката. 

Плащането с банкова карта протича по следния начин:

- Избирате продуктите на страницата на уеб магазина

- Посочвате начина на доставка, както и онлайн плащане като начин на плащане, след което финализирате поръчката

- Следва страницата на Borgun, осигуряваща безопасно плащане 

- Можете да започнете плащането, като натиснете „Ползване на страницата на Borgun“ – в такъв случай банката проверява данните, което обикновено трае няколко секунди.

- След плащането се връщате на страницата на уеб магазина, където получавате потвърждение за резултата от транзакцията.

След успешната транзакция (след проверка и прием на валидността и покритието на каратата) транзакцията се извършва по сметката на собственика на картата със стойността на стоката. Транзакцията е неуспешна ако след транзакцията за плащане не бъдете препратени обратно към страницата на уеб магазина, или натиснете "Назад/Back", съответно "Обнови/Refresh", в дадения случай затворите прозореца на браузера, преди да бъдете изпратени обратно към уеб магазина. Ако транзакцията е била неуспешна и желаете да се осведомите за причините и детайлите, молим Ви да се свържете с отдела ни по обслужвания на клиенти.

Плащане при доставка (наложен платеж):

В случай на доставка до дома, можете да платите на куриера, с карта или в брой. В този случай трябва да платите стойността на доставката непосредствено на куриера при приемане на пакета. Не се приема American Express. При плащане с наложен платеж, уеб магазинът ни може да отчете разходи за обработка, за което уведомяваме потребителя по време на подаването на поръчката. Разходът за обработка при нас е на стойност 3,49 лв. 


6. Програма за редовни клиенти

Същността на тази програма е, че при покупката на всеки продукт регистрираните клиенти получават точки за лоялност. Получените точки за лоялност могат да бъдат събирани и използвани при следващи покупки.

Една точка за лоялност е равностойна на 1 стотинка.

До всеки продукт можете да видите, колко точки за лоялност получавате при покупката му. При подаване на поръчката пък ще видите, колко общо точки за лоялност Ви носят поръчаните продукти.

По всяко време можете да прегледате точките си за лоялност. Това можете да направите след успешен вход, в горната профилна лента, от менюто "Точките ми за лоялност".

Точките за лоялност можете да използвате след подаването на поръчката. След избор на начин на плащане, на страницата за проверка ще намерите раздел, свързан с ползването на точките за лоялност. Тук само трябва да заявите, че желаете да използвате точките си за съответната поръчка и крайната й стойност ще намалее автоматично.

Точките си за лоялност не могат да бъдат обменени за пари в брой!

Важна информация във връзка с точките за лоялност:

1. Точки за лоялност се получават за всяка и единствено подадена по интернет поръчка.

2. Точки за лоялност се зачитат само, ако продуктите са приети, и фактурата е заплатена. При поръчка с наложен платеж, това може да отнеме няколко дни след приемането на пратката, а при плащане с банкова карта това става едва в началото на следващия календарен месец. 

3. Всяка точка за лоялност може да бъде използвана в рамките на 6 месеца от зачитането си, след това се смятат за невалидни. Естествено не става дума за всички точки, а само за тези, които сме зачели преди 6 месеца.

4. При една поръчка могат да бъдат използвани точки за лоялност на стойност не повече от 10% от стойността на поръчката и само до толкова, до колкото намаляването на стойността не води до увеличаване на разходите за доставка. Останалите точки за лоялност можете да използвате при следващи поръчки.


7. Промоции, намаления, ваучери

Промоциите, намаленията, ваучерите, представени на страницата Petissimo.bg, не могат да бъдат слети. По време на всяка покупка може да се възползвате само едно намаление.