Пакетите над 5 кг могат да бъдат заплатени само онлайн, с банкова карта!

Как да пазарувате?

1. Как да пазарувате?

2. Регистрация и промяна на данни

3. Проследяване на поръчките

4. Доставка до дома с куриерска служба

5. Начини на плащане

6. Програма за редовини клиенти

7. Промоции, намаления, купони


1. Как да пазарувате?

Търсене на продукти:

Oткриването на продуктите, които бихте искали да купите за любимеца си в уеб магазина на "Petissimo" е удобно и лесно. Ако не сте сигурни, какво точно желаете да поръчате можете да използвате различните филтри и с помощта на търсачките  лесно да откриете най-подходящите продукти.

Търсене с ключова дума:  Ако знаете името на търсения продукт, започнете да въвеждате името в полето, намиращо се в горната част на страницата. Търсачката ще покаже всички продукти, в чието име присъства ключовата дума. Ако не бъдат открити резултати, щракайки на иконата „Лупа“ ще получите списък не само при съвпадение в имената, но и в описанието на продукта.

Търсене на продукти с уточнение: Ако не знаете какъв точно продукт бихте искали да купите, но знаете колко е голям любимецът ви, на колко е години, можете да потърсите с помощта на намиращата се в горната част на страницата икона „Избор на храна“. Тук можете да филтрирате не само по възраст и размер, но имате възможност да търсите според специалния състав на храните! Ако търсите определена категория или виждате списък от продукти, с помощта на филтрите отляво можете допълнително да филтрирате резултатите и така по-лесно да откриете подходящата!

Търсене в раздел кучешки храни: Ако желаете да търсите в каталога от продукти, в горното меню можете да го направите, изхождайки от различните породи кучета.Тук ще откриете и описания на всички продукти, подредени според това за коя порода се препоръчват!

Ако търсенето е дало твърде много резултати, в лявата страна на списъка можете  допълнително да филтрирате резултатите. Имате възмможност да изберете по колко продукта да виждате на една страница. 

Изполвайте "Бърза търсачка", ако желаете да влезете в страницата на всеки отделен продукт. С тази функция можете да погледнете данните на продукта, да ги добавите в количката си без да напускате списъка с резултати.

В подробната и бърза търсачка можете да прочетете описанието, съдържанието, указанията за употреба на продукта, да получите информация за условията на доставка, да го добавите към любмимите си с оглед на възможна бъдеща покупка (изисква се регистрация), а също можете да се запознаете с опита на други вече опитали продукта. На страницата на всеки продукт можете да откриете препоръка от производителя за кой вид животно е подходящ продукта. Разбира се имате възможност да търсите и според специалния състав на храните с оглед на различни болести, алергии или чувствителност.  Тях обозначаваме с цветни пиктограми, както е показано тук:

Подаване на поръчка, финализиране на поръчка:

Ако сте поставили продукта в колчиката, можете да продължите да пазарувате , или да преминете към финализиране на поръчката и плащане. Ако продължите да пазарувате, избраният по-рано продукт ще остане в количката. Ако сте приключили и бихте искали да платите натиснете върху количката. Тук можете да промените поръчката си, в даден случай да увеличите броя на продуктите или да се откажете от някой.

На тази страница можете да използвате купоните си ако сте получили такива по време на някоя от промоциите ни.

За плащане натиснете копчето "Подаване на поръчка". С това започва процесът на пазаруване, в течение на който трябва да посочите, адреса на доставка. Посочете името и адреса, на които да бъде издадена фактурата и начина на плащане.

Ако вече сте регистрирани в уеб магазина, въведете имейл адреса си и избраната парола. Ако сте забравили паролата си, ще ви помогнем и ще ви изпратим временна. Ако още не сте регистрирани, натиснете "Покупка с регистрация" или "Покупка без регистрация". Информация за регистрацията можете да прочетете тук.

Изберете на какъв адрес да бъде изпратена поръчката. Ако по-рано сте предоставили адрес, можете да посочите нов или да изберете от предишните. Ако желаете фактурата да бъде издадена на адрес, различен от този на доставка, тук можете да го посочите. При всички случаи посочете телефонен номер, на който можем да се свържем с вас, съответно куриерът може да ви намери в деня на доставката (препоръчваме да посочите мобилен телефонен номер).

Не е залължително да посочвате парола, но ако го направите автоматично се превръщате в регистриран клиент и можем да съхраняваме вашите данни. Ще имате възможност да участвате в системата ни за точки за лоялност и ще можете да се възползвате от редица услуги. Ако не посочите парола към поръчката, също можете да поръчате, но при следващото си посещение ще се наложи отново да предоставите всички свои данни и ще загубите правото си на намаления, полагащи се на регистрираните ни посетители.

Следващата стъпка е изборът на прием на поръчката. За него можете да прочетете повече по-надолу!

На следващата страница можете да посочите, как бихте искли да платите за поръчката си. По-долу можете да прочетете за възможните начини на плашане.

На последната страница можете да проверите данните си и поръчаните продукти. Ако желаете поръчката да бъде доставена от куриер, можете да посочите мобилен номер, на който куриерската служба ще изпрати известие чрез СМС за това, кога може да се очаква пристигането на доставката. На тази страница можете да оставите кратко съобщение на куриера във връзка с покупката или доставката. Ако желаете да използвате точките си за вярност,можете да го заявите тук и естествено да видите, колко точки ще получите за дадената поръчка.

Ако решите, че всичко е наред, остава само да приемете условията за пазаруване. Натискайки "Изпращане на поръчката" вие я потвърждавате.

Ще получите уведомителен имейл, в който ще откриете всички данни за поръчката си. Уведомителният имейл не се смята за потвърждение на поръчката, потвърждението на поръчката си ще получите след като поръчката бъде обработена. Потвърждението обикновено се получава в рамките на 1 час, но най-късно в рамките на 4 часа. В случай, че не получите потвърждение молим да се свържете с отдела ни по обслужване на клиенти.. Номера на поръчката (напр. HU-20120402-123456) ще получите на страницата по-долу и по имейл. По-късно можете да проверите статуса като се позовавате на него.

Ако в рамките на 48 часа не получите потвърждение на поръчката си, можете да се откажете от нея.

Ако след подаването на поръчката бихте искали да внесете измениния в нея (да добавите, в даден случай изтриете продукти) имате възможност докато състояниято на поръчката е "Нова поръчка" или "Потвърдена". Ако състоянието на поръчката е "В процес на опаковане" или "В процес на доставка", за съжаление няма начин да я променим. Състоянието на поръчката можете да следвате в менюто „Поръчки“, намиращo се на профилната лента. С цел възможни изменения в поръчката ви молим да се свържете с отдела по обслужване на клиенти.


2. Регистрация и промяна на данни

Струва си да се регистрирате в магазина на Petissimo!

Бързо ще уточним,че пазаруването не изисква регистрация, но тя ви дава много други възможности!

Ако посочите парола заедно с личните си данни (за тази цел просто трябва да се регистрирате), по-късно подаването на поръчки ще бъде много по- лесно и удобно, защото съхраняваме вече въведените адреси на доставка и фактуриране и не се налага да ги попълвате отново. В програмата ни за редовни клиенти могат да участват само регистрирани клиенти. При покупката на всеки продукт получавате точки за лоялност, които можете да използвате при следващи покупки.

Ако не желаете да поръчате даден продукт веднага, но се интересувате от него, можете да го съхраните сред любимите си и да го поръчате и по-късно.

Не забравяйте, нищо повече от парола!

Вход с Facebook:

Ако разполагате с Facebook профил и не желаете да поддържате отделна парола за уеб магазина на Petissimo можете да използвате Facebook профила си за регистрация и вход. Просто кликнете на " Регистрация с Facebook профил", за да се регистрирате с Facebook профила си. След успешна регистрация за вход просто трябва да натиснете върху иконата Facebook.

Промяна на данни:

Ако желаете  да промените данните си, например адреса на доставка или паролата си, първо трябва да влезете с имейла и паролата си в раздел "Вход", намиращ се на адресната лента. След успешен вход на адресната лента ще се появи точката от менюто "Моето Petissimo", където ше намерите всяка функция свързана с регистрацията. Тук можете да проверите броя на точките си за лоялност, да промените любимите си продукти и да прегледате предишните си продукти. В точката от менюто "Промяна на данните ми" можете да промените личните си данни.


3. Проследяване на поръчките

Ако сте подали поръчкта си успешно и сте получили номера й, по-късно можете да проследявате статуса й.

Тук можете да видите, до къде сме стигнали в обработката й, кога е стигнала до куриера.


4. Транспортни разходи

Колко струва доставката до адреса?

Доставката на територията на България с единна цена.

Ако крайната стонйонст на поръчката ви е над 200,00 лева, даваме в подарък 2 точки за лоялност.

Повече информация за програмата ни за редовни клиенти

Таблица на таксите за доставка и опаковане:

Обща сума /бруто/ на поръчката: Плаща се (бруто):
0 - 49,99 лв 9,90 лв
50,00 - 98,99 лв 4,90 лв
99,00 - 200,00 лв БЕЗПЛАТНО!
200,00 лв БЕЗПЛАТНО! + 2 точки като подарък!

 *Таксата за доставка до дома не съдържа  възникналите в даден случай разходи за обработка, за които можете да се осведомите по-подробно в точката от менюто  Начини на плащане.

Кога ще получа пакета?

На страницата на всеки продукт можете да видите очакваното време на доставка. Това значи, че в повечето случаи ще получите поръчения продукт в рамките на този срок. Естествено могат да възникнат независими от нас събития, налагащи да променим време на доставка, но във всички такива случаи, при всички възникнали промени вие ще бъдете уведомени по имейл или телефон.

Ако очакваното време за доставка на даден продукт е "5 работен ден", или е отбелязан като намиращ се "На склад" означава, че продуктите, поръчани до 15 часа, ще бъдат доставени в рамките на 5 работни дни. 

Кой ще достави поръчката ми?

Доставка до дома с куриерска служба

Пакетите се доставят от GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai ООД, или с курерската служба Packeta Hungary ООД от Унгария през Румъния и Еконт в България.

Пакетите над 5 кг се доставят с GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai ООД., и може да се платят само с банкова карта, а пакетите под 5 кг се доставят Packeta Hungary ООД. и Еконт, и може да се платят с наложен платеж.

Молим да посочите адрес, където куриерът може да достави поръчката между 8 и 17 часа. Молим посочете телефонен си номер, на който можем да се свържем с вас.

Преди пристигането на пакета винаги уведомяваме Потребителите си за данните на доставката!

Обикновено служителите на куриерската фирма са длъжни да доставят пакетите до входа. В случай, че е къща означава дворната варата,в случай на жилищни кооперации – входа на жилището.  Естествено куриерът може да бъде помолен да помогне при пренасянето на пакета (до гараж, хранилище), но това официално не е част от задълженията им, затова молим да се договорите за това индивидуално с куриера.

Ако куриерът не намери никого на посочения адрес, който може да приема доставката, оставя известие. На посочения в него телефонен номер можете да получите информация за пакета си, свързвайки се с диспечер. На следващия ден куриерът отново ще опитва да достави пакета. Ако и повторният опит за доставка е неуспешен, куриерската служба връща пакета в представителството ни и поръчката бива анулирана.

По време на поръчката в рубриката "Забележка към куриера" можете да посочите информация, която може да бъде важна от гледна точка на доставката. Например, ако пакетът ще бъде приет от друго лице, във всички случаи посочете името на съответното лице и контактите му. В случай на труден за откриване адрес е препоръчително да се посочи етажът и номерът на вратата, както и кратко описание на маршрута, което ще помогне на куриера да го намери по-лесно. Бихте посочили също и номерът на звънеца.

Ако желаете, има възможност да получите SMS в деня на доставката.

Ще получите номера на подадения пакет както по имейл, така и чрез SMS. Можете да се свържете с посочения по-долу телефонен номер, посочвайки номера на пратката, ако възникне проблем.

Контакт на Packeta Hunagry ООД.:

Тel.: +36 1 400 8806

E-mail: info@packeta.hu

www.packeta.hu

Контакт на Еконт:

Tel.: 0 7001 7300

www.econt.com

Контакти на GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai ООД:

GLS partner in Bulgaria

Interlogistica Ltd.
бул. Княз Борис I 115
Palace of Culture and Sports
9000 Варна
България

Tel.: +35952607607

E-Mail: customerservice@interlogistica.bg

Website: www.interlogistica.bg

На долупосочената страница можете да следвате статуса на пакета.

Търсачка на пакети на GLS

 


5. Начини на плащане

Пакетите под 5 кг може да се платят с наложен платеж, а над 5 кг само онлайн, с банкова карта.

ОНЛАЙН плащане с банкова карта (Borgun)

Стойността на поръчаните продукти можете да заплатите незабавно след като сте ги поръчали. Безопасното плащане с банкова карта е осигурено от Borgun и B-Payment АД. Можете да използвате карти MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – последната само в случай, че издалата я банка позволява това – както и подходяща за интернет употреба уеб карта.  Данните ви ще бъдат в пълна безопасност до самия край, тъй като плащането се извършва на засекретената страница на Borgun. Данните на картата ви ще бъдат обработени от Borgun на тяхната страница, защитена с 128 bit SSL засекретяване, уеб магазинът ни получава съобщение само за резултата на транзакцията. След приключване на покупката потвърждаваме резултата от плащането по имейл, съответно изпращаме така наречения идентификатор на транзакция – този номер отъждествява плащането с карта към банката. 

Плащането с банкова карта протича по следния начин:

- Избирате продуктите на страницата на уеб магазина

- На касата посочвате начина на доставка, както и банковата карта като начин на плащане, след което натискате „Поръчвам“

- Следва страницата на Borgun, осигуряваща безопасно плащане 

- Можете да започнете плащането като натиснете „Ползване на страницата на Borgun“ – в такъв случай банката проверява данните, което обикновено трае няколко секунди.

- След плащането се връщате на страницата на уеб магазина, където получавате потвърждение за резултата от транзакцията.

След успешната транзакция (след проверка и прием на валидността и покритието на каратата) транзакцията се извършва по сметката на собственика на картата със стойността на стоката. Транзакцията е неуспешна ако след транзакцията за плащане не бъдете препратени обратно към страницата на уеб магазина, или натиснете "Назад/Back", съответно "Обнови/Refresh", в дадения случай затворите прозореца на браузера, преди да бъдете изпратени обратно в уеб магазина. Ако транзакцията е била неуспешна и желаете да се осведомите за причините и детайлите, молим да се свържете с отдела ни по обслужвания на клиенти.

Плащане при прием на стоката (наложен платеж):

В случай на доставка до дома можете да платите на куриера, с карта или в брой. В този случай трябва да платите стойността на доставката непосредствено на куриера при прием на пакета.Плащането може да бъде извършено с карта или в брой. Не се приема American Express. При плащане с наложен платеж уеб магазинът ни може да отчете разходи за обработка, за което уведомява потребителя по време на подаването на поръчката. Разходът за обработка при нас е на стойност 3,49 лева. 


6. Програма за редовни клиенти

Същността на тази програма е, че при покупката на всеки продукт регистрираните клиенти получават точки за лоялност. Получените точки за лоялност могат да бъдат събирани и използвани при следващи покупки.

Една точка за лоялност е равностойна на 1 стотинка.

До всеки продукт можете да видите, колко точки за лоялност получавате при покупката му. При подаване на поръчката пък ще видите, колко общо точки за лоялност ви носят поръчаните продукти.

По всяко време можете да прегледате точките си за лоялност.Това можете да направите след успешен вход, в долната профилна лента, в менюто "Точките ми за лоялност".

Точките за лоялност можете да използвате след подаването на поръчката. След избор на начин на плащане, на страницата за проверка ще намерите раздел, свързан с ползването на точките за лоялност. Тук само трябва да заявите,че желаете да използвате точките си за съответната поръчка и крайната й стойност ще намалеее автоматично.

Точките си за лоялност не могат да бъдат обменени за пари в брой!

Важна информация във връзка с точките за лоялност:

1. Точки за лоялност се получават за всяка и единствено подадена по интернет поръчка.

2. Точки за лоялност се зачитат само, ако продуктите са приети, и фактурата е заплатена. При поръчка с наложен платеж това се случва няколко дни след приема, при плащане с банкова карта или превод това става едва в началото на следващия календарен месец. При личен прием точките се зачитат в деня на приема.

3. Всяка точка за лоялност може да бъде използвана в рамките на 6 месеца от зачитането си след това вече се смята за невалидна. Естествено не става дума за цялата сума от точки, а само за тези, които сме зачели преди 6 месеца.

4. При една поръчка могат да бъдат използвани точки за лоялност на стойност  не повече от 10% от стойността на поръчката и само до толкова, до колкото намаляването на стойността не води до увеличаване на разходите за доставка. Останалите точки за лоялност можете да използвате при следващи поръчки.


7. Промоции, намаления, купони

Промоциите, намаленията, купоните, представени на страницата Petissimo.bg, не могат да бъдат слети. По време на всяка покупка може да се възползвате само едно намаление.